صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تجهیزات پزشکی در منزل / سی وی لاین cv line چیست؛ مزایا،کاربردها و نحوه کارکرد
سی وی لاین cv line چیست؛ مزایا،کاربردها و نحوه کارکرد

سی‌ وی لاین یک دستگاه پزشکی مورد استفاده در مراقبت‌های بهداشتی منزل است که به طور عمده برای تزریق دارو یا مایعات به بیماران به صورت وریدی استفاده می‌شود. این دستگاه شامل یک لوله بلند و نازک است که به وسیله‌ ی کاتتر به ورید بیمار وارد می‌ شود و به این ترتیب، دسترسی مستقیم به سیستم وریدی فراهم می‌کند. استفاده از سی‌ وی لاین معمولاً در مواقعی از جمله درمان‌های طولانی مدت، تغذیه مایعاتی و داروهایی که نیاز به جذب سریع دارند، و همچنین در مواقع نیاز به کنترل دقیق دما و فشار خون مفید است.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای استفاده از دستگاه سی وی لاین در منزل

نحوه کارکرد دقیق دستگاه سی وی لاین و اثرات آن بر بهبود بیماران

دستگاه سی وی لاین دارای لوله ای از جنس سیلیکون می باشد. این لوله دسترسی به سیاهرگ ها را آسان می کند و مسیری را برای بیماران فراهم می کند تا بتوان بدون صدمه زدن به رگ ها به صورت مداوم و یا پی در پی دارو ها و یا دیگر محلول ها را به بیمار تزریق کرد.

کاربرد های دستگاه سی وی لاین

دستگاه سی وی لاین در منزل

عوارض استفاده از سی وی لاین و راهکارهای پیشگیری

از مهم ترین عوارض کارگذاری سی وی لاین می توان به عفونت های مرتبط با کتتر های ورید و نموتوراکس( ورود هوا به فضای ریه) اشاره کرد.
برای پیشگیری از بروز چنین عوارضی موارد زیر را رعایت کنید:

بیماران قلبی و افرادی که به هر دلیل مایل به انجام اکو کاردیوگرافی قلب در منزل می باشند و ساکن تهران یا کرج هستند؛ میتوانند با شماره تلفن مستقیم مرکز خدمات پزشکی در منزل امید جهت هماهنگی با این موسسه تماس بگیرند. لطفا برای تماس مستقیم با این مرکز روی شماره تلفن 09399545088 کلیک کنید.

هزینه استفاده از سی وی لاین در منزل

هزینه استفاده از سی وی لاین به عواملی مانند ناحیه ی کارگذاری سی وی لاین، مهارت و تخصص پزشک و ... بستگی دارد و به طور قطعی نمیتوان آن را تعیین کرد.

چگونه خدمات دستگاه سی وی لاین در منزل را سفارش دهیم؟

چنانچه که نیاز به استفاده از خدمات پزشکی در منزل و همچنین خدمات دستگاه سی وی لاین دارید و امکان مراجعه به مراکز درمانی ندارید ما در پلتفرم امید سلامتی از پزشکان متخصص در این زمینه را به منزل شما اعزام میکنیم. بدون هیچ گونه محدودیتی، پزشکان ما خود را در سریع‌ ترین زمان ممکن به شما می ‌رسانند تا خدمات‌ رسانی به بهترین شکل و با کمترین سختی برای بیمار شما، انجام شود.

نتیجه گیری

استفاده از دستگاه سی وی لاین توسط موسسات خدمات پزشکی در منزل نه تنها به بهبود و راحتی بیماران کمک می ‌کند، بلکه از مزایای قابل توجهی نیز برخوردار است. این دستگاه امکان فراهم کردن مراقبت‌ های پزشکی حرفه‌ای در محیط آرام و آشنای خانه را برای بیمار فراهم می‌آورد، که این امر می‌تواند به بهبود سریع‌تر و بهتر بیمار کمک کند. علاوه بر این، استفاده از سی وی لاین در منزل باعث کاهش احتمال عفونت‌ ها و مشکلات مرتبط با بستر بیمارستانی نیز می شود .

یکی از مراکز معتبر، تخصصی و با سابقه ارائه خدمات پزشکی - پرستاری و اجاره تجهیزات بیمارستانی در منزل ، موسسه خدمات پزشکی در منزل امید می باشد. خطوط تلفن شبانه روزی موسسه خدمات پزشکی در منزل امید مختص همه مناطق 22 گانه شهر تهران و کرج : 09399545088 - 09105545790 - 91016923 - 021 است.


تلفن : 09399545088

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ارتباط با موسسه امید - خدمات پزشکی در منزل